Sunday 29 September 2013

80's souvenirs.......

Το 1980 η θεία μου μαζί με τον θείο μου αποφασίζουν να πάνε στην Μόσχα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και γύρισαν με αυτές τις κυρίες πεσκέσι.....

..... αυθεντικές κούκλες Ματριόσκα (ρωσ.:Матрёшка).....


..... με την βούλα φυσικά.....

Η Σοβιετική Ένωση τότε ήταν μυθικό μέρος για πολύ κόσμο, ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Μόσχας με είχαν εντυπωσίασει με την τελετή έναρξης και φυσικά ήμουν ξετρελαμένη με αυτόν τον τύπο...
... τον Μίσα, τη μασκώτ των Αγώνων.
Μερικές εικόνες από τότε....





(μας είχε κλείσει και το ματάκι ο γλύκας)





Υ.Γ. Το post είναι αφιερωμένο στην καλή μου φίλη Μαρία Λ., για την οποία είμαι σίγουρη ότι μόλις το δει θα δακρύσει και θα σηκωθεί όρθια να τραγουδήσει την Τρίτη Διεθνή... Μαράκι φιλούρες

No comments:

Post a Comment